Retouren & Garantie
-
Kan ik een artikel retour sturen?
Ja, in de meeste gevallen kunt u een artikel retour sturen. Wel moet het artikel voldoen aan de retourvoorwaarden. Als dit het geval is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om een retour aan te vragen.
Let op: een retour moet binnen vijf werkdagen na ontvangst van de levering worden aangevraagd bij onze klantenservice. -
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
U kunt onze retourvoorwaarden hier terugvinden.
-
Hoe stuur ik een artikel retour?
Een artikel dat u, in overleg met onze klantenservice, retour stuurt moet qua verpakking en volume gelijk zijn aan de oorspronkelijke levering. * Daarnaast moet het artikel in de originele staat en ongemonteerd retour gestuurd worden. Lees alle retourvoorwaarden hier.
* Wanneer een deel van de bestelling retour wordt gestuurd, is dit natuurlijk niet nodig. Zorg er in dat geval wel voor dat het artikel dat u retour stuurt in de originele staat en verpakkingswijze retour gaat.
-
Wat zijn de retourkosten?
-
Kan ik een retourafspraak annuleren of wijzigen?
Ja, retourafspraken maken we in overleg met u, deze kunt u later via onze klantenservice nog wijzigen of annuleren.
-
Hoelang duurt een retourverwerking?
-
Wanneer kan ik de terugbetaling van een retour verwachten?
-
Kan ik gebruikte en/of maatwerkproducten retourneren?
-
Hoelang heb ik garantie op producten?
De garantie kan per product verschillen, neem daarom altijd contact op met onze klantenservice als u vragen heeft over de garantietermijn van uw product.